Pepsi ile ilgili son haberi duymayan kaldı mı? :)
Azra Akın ve Bülent Ersoy gibi Türk ünlülerin yanı sıra, bu yıl reklamlarında Messi, One Direction ve Brees’i izlediğimiz Pepsi gelecek yıl için de Beyoncé ile anlaştı. Her ne kadar Bülent Ersoy'lu ve Ramazan ayında şelaleden dökülen Pepsi'lerin yer aldığı Azra Akın'lı reklamların pek olumlu tepkiler almadığını gözlemlemiş olsamda, eminim Beyonce bu algıyı yok etme yolunda iyi bir adım olacaktır.
Ama Pepsi, Beyoncé ile gerçekleştireceği kampanya için yalnızca bir TV reklamı için anlaşmadı, Pepsi Beyoncé’yi işe dahil ediyor. Yakın zamanda yaptığı pazarlama çalışmalarıyla müzik endüstrisine daha çok yakınlaşan PepsiCo, Beyoncé ile gerçekleştireceği projede standart reklamlar dışında ünlü şarkıcının yaratıcı projelerini desteklemek için milyonlarca dolarlık bir fon ayırdı.
Kampanya Beyoncé’nin 2013 yılında çıkması beklenen albümün promosyon çalışmalarıyla aynı zamanda gerçekleşecek ve Beyoncé, Pepsi için bir TV reklamında yer alacak. Bu işbirliğindeki en özel sürpriz ise şu; sınırlı sayıda üretilen Pepsi kutularının üzerinde Beyoncé’nin yüzü yer alacak.
Pepsi’nin amacı ise tüketicilerine sadece ünlülerle birlikte çalışan bir şirket değil aynı zamanda sanatın önemli bir destekçisi olduğunu göstermek.
Bir yıldan fazla sürecek olan bu projenin 50 milyon doları bulması bekleniyor; medya takip şirketi Kantar Media, PepsiCo ve ezeli rakibi Coca-Cola’nın 2012 yılının ilk yarısında Amerika Birleşik Devletleri’nde her birinin içecek markalarının reklamları için, TV, basın, dijital ve radyo dahil olmak üzere 148 milyon dolar harcadığını söylüyor.
Tanıtım videoları, billboard ve reklamlarda göreceğimiz Beyonce'nin ilk çalışmasını 3 Şubat'ta Super Bowl etkinliğinde göreceğiz.
Ne dersiniz sizce de başarılı bir kampanya olacağa benzemiyor mu?
Sevgiler,
Çağla Akkoyun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder