Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) 2013 yılı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sonuçlarına göre, yoğun rekabetin yaşandığı akaryakıt sektöründe “Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket” yine değişmedi. OPET, sektör endeksinin de üzerindeki 81 puan ile üst üste 8’inci kez bu ödülün sahibi oldu. Araştırma 81 ilde 7 bin 449 tüketiciyle görüşülerek yapıldı.
Peki OPET'in başarısının arkasında ne yatıyor? Gelin birlikte inceleyelim :)
Bence bu başarının yerleşmesinde ve OPET algısının insanlarda kalite ve mükemmel hizmet kriterleriyle birleşmesinde en büyük etken sosyal sorumluluk projelerinde. Birbirinden faydalı, markanın vizyonuna son derece uygun ve başarılı bir 360 derece iletişimi ile desteklenen sosyal sorumluluk projeleri şöyle:
Yeşil Yol Projesi
Örnek köy projesi
Tarihe Saygı Projesi
İnsanlara bir akaryakıt firması olarak hizmet sunmanın yanısıra doğaya, yeşile ve tarihe saygı; Türk milletini tamda nereden yakalayabileceklerini iyi analiz etmeleri, ufak tefek değişimlerle büyük fark yaratmak bkz.Temiz Tuvalet kampanyası :) işte başarıyı getiren küçük ama önemli adımlar...
OPET, hedeflerine ulaşırken çevreye ve hukuka saygılı olarak hizmet, ürün gibi her alanda kaliteyi arttırarak müşteri memnuniyeti sağlamayı temel ilke kabul etmiştir.
İşte tam da her markadan beklediğimiz saygılı, dürüst, çevreye duyarlı ve kaliteli hizmet anlayışı. Bununla birlikte marka bağlılığını arttırmada, özellikle geleceğin yetişkini çocukların dikkatini bolca çeken marka maskotu OPEDO'nun yetişkinlerin bile sevdiği maceraları da gerçekten başarılı. Bu da başka bir yazının konusu olsun :) Şimdi sizleri OPEDO'nun birkaç reklam filmiyle başbaşa bırakıyorum.
Sevgiler,
Çağla Akkoyun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder