16 Mart 2012 Cuma

***Marka Yüzü Olmak***

BrandAge Mart 2012 sayısında, Beyazıt Öztürk'e yöneltilen soru şöyle:
"Yüzü olduğunuz marka ile kendinizi nasıl özdeşleştiriyorsunuz?"

Beyazıt Öztürk - Denizbank Marka Yüzü


Öncelikle, reklamlarında yer alacağım markanın kamuoyu yararına olduğuna inanmam, markaya kendimi yakın hissetmem gerekiyor. Şahsen "ben bu markayı başkalarına tavsiye edebilir miyim?" diye düşünüyorum. Cevap "evet" ise, kişisel markama ne kadar yakın olduğuna bakıyorum. Reklam yüzü olduğum kurum dürüst, güvenilir, eğlenceli ve en önemlisi samimi olmalı. Markanın vaadi ve bu vaadi ne kadar yerine getirebildiği de benim için önemli bir kıstas. Bu tür birlikteliklerde her iki taraf için kazan-kazan ilişkisi tesis edilebilmesi gerekiyor. İnanmadığım, samimi bulmadığım hiçbir anlaşmaya imza atmam. En başta ekibe, senaryoya ve iyi bir iş çıkacağına çok inandım. Ekip derken hem Denizbank yetkilileri, hem de oyuncu kadrosunu kastediyorum.

Hiç yorum yok: