13 Haziran 2012 Çarşamba

ING BANK İLETİŞİM STRATEJİSİNİ DEĞİŞTİRDİ, PEKİ SİZ YENİ MARKA MOSKUTUNU NASIL BULDUNUZ?


2007 yılında Oyak Bank’ın ING çatısı altına girdiği günden beri ING Bank hayatımızın içinde. Bana göre her zaman uzak , soğuk ve mesafeli bir duruşu olan bankanın logosundaki aslan da gözümde mağrur, sert, kral ve bir o kadar mesafeliydi. 

İşte ING BANK logosundaki aslan


Bugünlerde ING Bank yepyeni bir imaj ve iletişim stratejisiyle karşımızda, aslan artık reklamlarda ailelere tasarruf sağlamak için yardımcı oluyor ve hatta göbek atıyor. Reklamlar da reklam müzikleri de bir o kadar eğlenceli ve samimi.


 
Tasarruf odaklı yeni reklam kampanyasıyla böyle bir yaklaşım sergilemeyi amaçlayan banka, özellikle “paran burada değerli” sloganıyla da dikkat çekiyor.

İletişim kurma ve hedef kitleyi kendine yaklaştırma bakımından oldukça başarılı olacağı kanısındayım. 


Sadece aklıma takılan birkaç nokta var. Logodaki o mağrur aslan imajını kaybetmese miydi acaba? Ya da şimdi logosunu da mı yenilemeli? Logodaki imajla, iletişim stratejisi örtüşmediği takdirde sorun yaşar mı? Bu soruların cevabını ilerleyen günlerde hep beraber alacağız gibi görünüyor.

Tabii bir marka maskotu yaratılacaksa en kolay ve uygun olanı ilk etapta logodaki aslanı kullanmaktı ve amaç hedef kitleyi çekmek ve etkilemekse o noktada da gayet başarılı, peki ya kurumsal kimlik ve imaj – strateji bağlantısı?

Bir de Algida Max’ın aslanı gelmiyor değil aklıma , Ing Bank’ın aslanını gördükçe

İşte bunlar da reklamlar :)




Sevgiler,
Çağla Akkoyun

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sayın blog kullacısı paylaşımlarınızı ve makelelerinizi ilgi ile takip ediyorum, Avcılar halı yıkama olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...