Son dönemde Şekerbank'ın Eko Kredi Kampanyası ile ilgili yapmış olduğu reklam filmleri kanallarda dönüyor. Amaç enerji verimliliği artışı sağlamak ve ısı yalıtımı yapmak gibi konularda apartman yöneticilerini ve sakinlerini ikna etmek.
Reklam kampanyası başarılı mı? Bence evet. Her iki reklamı da sıkılmadan birkaç kez izledim. Filmler insanı sıkmadan, tadında bırakarak bitiyor. Özellikle doğalgaz filminde koronun bir anda belirmesi ve ciddiyeti yüzlerde gülümsemelere neden olurken , orada verilen milliyetçilik mesajı çok inceden dokunuyor. Aslında kamu spotu soğukluğunda olan bir mesajı hiç rahatsız etmeden vermişler. Bilirsiniz millet olarak bu tarz konularda duygularımız kolay kabarır :) umarım reklam filmi bir adım daha attırıp harekete geçilme oranını yükseltir.
Reklamın Künyesi Şöyle;
Reklamveren: Şekerbank
Reklamveren Temsilcisi: Şekerbank Kurumsal İletişim
Reklam Ajansı: Concept
Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Yaratıcı Grup: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin, Gülşah Kılıç, Taylan Özgür Akçam
Stratejik Planlama Direktörü: İsmail Seval
Stratejik Planlamacı: Necdet Emir Demirtaş, Gülin Ölçer
Ajans Prodüktörü: Levent Köstepen
Marka Grup Direktörü: Arda Görgün
Marka Direktörü: Merve Eryelkovan
Marka Temsilcileri: Canan Karayılan, Dicle Aysülük
Medya Planlama: Universal McCann
Yönetmen: Fatih Kızılgök
Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler
Müzikal Direktör: Rahman Altın
Yapım Şirketi: Autonomy
Mecra: Televizyon
Kampanyayla ilgili detaylı bilgi için:
http://www.ekokredi.com.tr/
Sevgiler,
Çağla Akkoyun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder