LG Electronics marka kimliği stratejisinde değişikliğe giderek yeni iletişim temasının ‘Yapabileceklerinin Sınırı Yok’ olduğunu açıkladı. Yeni tema, LG’nin kullanıcılara ilham ve güç veren tüketici odaklı hedeflerini devam ettirmeyi amaçlıyor. Şirketin yönetim ilkelerine bağlı olarak yeni marka kimliği ve iletişim teması, günümüzün yoğun rekabet koşullarında önem kazanan marka ilgisini artırmayı hedefliyor.
LG, tüketici odaklı ürünlerini pazara sunup kullanıcıların gereksinimlerini dinleyerek onların memnuniyetini artırma amacıyla çalışıyor. LG'nin varolan "Life's Good" marka kimliğini tamamlamak için eklenen "Yapabileceklerinin Sınırı Yok" iletişim teması TV, yazılı basın, açıkhava mecra ve dijital medyada kullanılacak.
Sevgiler,
Çağla Akkoyun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder