MediaCat dergisi tarafından en iyi medya fikirlerini ve stratejilerini ödüllendirmek üzere 2010 yılında beşincisi düzenlenen MediaCat Felis Ödülleri ‘ En İyi Dergi Medya Kullanımı’ kategorisinde "Süngerinizdeki Bitmeyen Güç" kampanyası ile Cif Sunlight’ın olmuştu. Çok başarılı bir uygulamaydı birden aklıma geldi ve bu yazı çıktı ortaya :))
Yılın Medya Ajansı Başarı Ödülü: Zenithmedia
Yılın Medya Ajansı Birincilik Ödülü: OMD
Yılın Medya Ajansı Büyük Ödülü: Mindshare
Büyük Ödül: Garanti Bankası İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba
Yılın Reklamvereni Başarı Ödülü: Garanti Bankası
Yılın Reklamvereni Birincilik Ödülü: Turkcell
Yılın Reklamvereni Büyük Ödülü: Vodafone
En İyi Televizyon Medya Kullanımı
Marshall Osmanlı Renkleri Koleksiyonu Muhteşem Yüzyıl Sponsorluğu Mediacom (Başarı)
OMO Öyle Bir Geçer Zaman ki Osman Projesi Mindshare (Başarı)
Coca-Cola Ürün Yerleştirme Universal McCann (Birinci)
En İyi Ürün Yerleştirme
Coca-Cola Ürün Yerleştirme Universal McCann (Başarı)
Arçelik Bir Kadın Bir Erkek Entegrasyon (Birinci)
En İyi Gazete Medya Kullanımı
Uludağ İçecek Şişede Durmayan Renk Time (Birinci)
En İyi Dergi Medya Kullanımı
Continental Hızdan ve Güvenlikten Vazgeçemeyenlere LOWEİstanbul (Birinci)
En İyi Sinema Medya Kullanımı
Vodafone Sinemanın Ayrıcalıklar Sunan Dünyası OMD-Team Red (Başarı)
TTNET TİVİBU ‘Altyazı Filmleri’ TBWA/İstanbul (Birinci)
En İyi Açıkhava / Out-of-Home Medya Kullanımı
Vodafone ‘Taksim’de Duvardan Konser’ OMD (Başarı)
GNCTRKCLL Sınav Stresi Atma Durakları Mindshare (Birinci)
En İyi Instore / Indoor Medya Kullanımı
‘Vodafone’da İnecek Var!’ OMD (Başarı)
Bonus Card Ad.d Box Cereyan Medya (Birinci)
En İyi Ambiant Medya Kullanımı
Doritos Late Night Kepek Youth Republic (Başarı)
DASK Deprem Geçecek Hayat Devam Edecek Zenithmedia (Başarı)
Avea Beleştepe TBWA/İstanbul
En İyi Digital Signage Medya Kullanımı
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
En İyi Radyo Medya Kullanımı
Assist Saat 18:00 Speed Medya (Birinci)
En İyi Yeni Medya Kullanımı
‘Vodafone’da İnecek Var!’ OMD (Başarı)
Doritos Late Night Kepek Youth Republic (Birinci)
En İyi Çoklu Medya Kullanımı
Turkcell Daha Fazla Hayat Lansman Mindshare (Başarı)
‘Dikkat! Kızlar Üstüne Düşecek’ Redpill (Başarı)
Greepeace Seninki Kaç Santim V For Viral (Başarı)
Avea’lı Olmayanlara İyi Davranın TBWA/İstanbul (Birinci)
En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı
Vodafone ‘Yazdım Roman Oldu – Can Tugay’ Youth Republic (Başarı)
Garanti İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba (Birinci)
En İyi Sponsorluk Kullanımı
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
En İyi Özel Etkinlik (Event Marketing) ve Canlı Reklam Kullanımı
Turkcell Daha Fazla Tweet Rabarba (Başarı)
Türk Hava Yolları Türkler Uçuyor Rabarba (Başarı)
BES 100 Lira Ver 125 Lira Al Leo Burnett-İstanbul (Birinci)
En İyi Yerel Medya Kullanımı
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma ‘Consumer Engagement’ Kullanımı
Marshall ‘Renklendir Hayatı’ Mediacom (Başarı)
Garanti İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba (Birinci)
En İyi Online Reklam Kullanımı
Turkcell Daha Fazla Hayat Rabarba (Birinci)
En İyi Sosyal Medya Kullanımı
Fritolay Reconnect Wanda Digital (Birinci)
En İyi Mobil Medya Kullanımı
Ruffles En Kestirme Wanda Digital (Başarı)
Vogue Türkiye 1. Yıl Kampanyası Rabarba (Birinci)
Gençlik (18 yaşına kadar)
Vodafone ‘Yazdım Roman Oldu-Can Tugay’ Youth Republic (Başarı)
Vodafone Freezone ile Özgürce Yaşa OMD (Birinci)
Genç Yetişkinler (18-34 yaş arası) 1
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Tüm Yetişkinler
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Erkekler
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Kadınlar
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Özel Hedef Kitleler (Emekliler, Öğretmenler, Üst Gelir Grubu vb. Niş Segmentler)
Vodafone Kırmızı Esnaf’larımızla Kol Kola OMD (Başarı)
Vodafone Turistik bir Medya Hikayesi OMD (Birinci)
Ticari İletişim (Business-to-Business)
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Kamu Yararı (kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları, bağış kampanyaları gibi)
DASK Zenithmedia (Başarı)
Greenpeace Seninki Kaç Santim V For Viral (Birinci)
FMCG
OMO Öyle bir Geçer Zaman ki Osman Projesi Mindshare (Birinci)
Gıda ve İçecek
Coca-Cola Ürün Yerleştirme Universal McCann (Başarı)
Bir Dizi Doritos’a Aşık! OMD (Birinci)
Otomotiv
Renault Meganeomani Roadshow directComm (Birinci)
Finans
BES 100 Lira Ver 125 Lira Al Leo Burnett-İstanbul (Başarı)
Garanti İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba (Birinci)
İletişim-Telekom
Tukcell Daha Fazla Hayat Lansman Mindshare (Başarı)
Vodafone Freezone ile Özgürce Yaşa OMD (Başarı)
Avea Beleştepe TBWA/İstanbul (Birinci)
Dergi Sayfası Bulaşık Süngerine Dönüştürüldü
dDf Reklam Ajansı’nın hazırladığı çalışmada, dergi sayfası gerçek bulaşık süngeri dokusuyla kaplandı ve üzerine Sunligth Cif Konsantre Jel ürünü temsil eden yeşil sıvı jelatin içerisinde uygulandı. Böylece ‘Süngerinizdeki bitmeyen güç’ sloganı dergi mecrasında birebir yaşatılarak, mesajın görsel etkisi farklı bir anlatımla verildi.
Cif Sunlight Konsantre Jel’in öne çıkarılmak istenen ‘süngere nüfuz ederek, suda akıp gitmeme ve böylece 4 kat daha uzun süre dayanma’ özelliği ‘Süngerinizdeki Bitmeyen Güç ve Jel Akıp Gitmez, Süngerde Köpük Bitmez’ sloganları ile desteklenirken bu etki dergide birbirini takip eden sayfalarda verilerek, çalışmanın merak etkisi artırılırdı. Ödül alan çalışmada dDf’in geliştirdiği yaklaşımla, sağ sayfada sünger yüzeyi ve üzerindeki Sunlight Cif Konsantre Jel damlası ile karşılaşan okuyucu, sayfayı çevirdiğinde ürünü anlatan genel görsel ilanı ile karşılaştı.
Ödül alan çalışmanın medya satın alması ise Mindshare tarafından yapıldı.
Ayrıca; MediaCat tarafından 2011'de altıncısı düzenlenen Mediacat Felis Ödülleri töreni, 22 Eylül Perşembe günü Swissotel Bosphorus’ta gerçekleştirilmişti.
2011 yılı sahipleri ise kategorilere göre aşağıdaki şekilde sıralanıyor:
Yılın Medya Ajansı Birincilik Ödülü: OMD
Yılın Medya Ajansı Büyük Ödülü: Mindshare
Büyük Ödül: Garanti Bankası İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba
Yılın Reklamvereni Başarı Ödülü: Garanti Bankası
Yılın Reklamvereni Birincilik Ödülü: Turkcell
Yılın Reklamvereni Büyük Ödülü: Vodafone
En İyi Televizyon Medya Kullanımı
Marshall Osmanlı Renkleri Koleksiyonu Muhteşem Yüzyıl Sponsorluğu Mediacom (Başarı)
OMO Öyle Bir Geçer Zaman ki Osman Projesi Mindshare (Başarı)
Coca-Cola Ürün Yerleştirme Universal McCann (Birinci)
En İyi Ürün Yerleştirme
Coca-Cola Ürün Yerleştirme Universal McCann (Başarı)
Arçelik Bir Kadın Bir Erkek Entegrasyon (Birinci)
En İyi Gazete Medya Kullanımı
Uludağ İçecek Şişede Durmayan Renk Time (Birinci)
En İyi Dergi Medya Kullanımı
Continental Hızdan ve Güvenlikten Vazgeçemeyenlere LOWEİstanbul (Birinci)
En İyi Sinema Medya Kullanımı
Vodafone Sinemanın Ayrıcalıklar Sunan Dünyası OMD-Team Red (Başarı)
TTNET TİVİBU ‘Altyazı Filmleri’ TBWA/İstanbul (Birinci)
En İyi Açıkhava / Out-of-Home Medya Kullanımı
Vodafone ‘Taksim’de Duvardan Konser’ OMD (Başarı)
GNCTRKCLL Sınav Stresi Atma Durakları Mindshare (Birinci)
En İyi Instore / Indoor Medya Kullanımı
‘Vodafone’da İnecek Var!’ OMD (Başarı)
Bonus Card Ad.d Box Cereyan Medya (Birinci)
En İyi Ambiant Medya Kullanımı
Doritos Late Night Kepek Youth Republic (Başarı)
DASK Deprem Geçecek Hayat Devam Edecek Zenithmedia (Başarı)
Avea Beleştepe TBWA/İstanbul
En İyi Digital Signage Medya Kullanımı
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
En İyi Radyo Medya Kullanımı
Assist Saat 18:00 Speed Medya (Birinci)
En İyi Yeni Medya Kullanımı
‘Vodafone’da İnecek Var!’ OMD (Başarı)
Doritos Late Night Kepek Youth Republic (Birinci)
En İyi Çoklu Medya Kullanımı
Turkcell Daha Fazla Hayat Lansman Mindshare (Başarı)
‘Dikkat! Kızlar Üstüne Düşecek’ Redpill (Başarı)
Greepeace Seninki Kaç Santim V For Viral (Başarı)
Avea’lı Olmayanlara İyi Davranın TBWA/İstanbul (Birinci)
En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı
Vodafone ‘Yazdım Roman Oldu – Can Tugay’ Youth Republic (Başarı)
Garanti İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba (Birinci)
En İyi Sponsorluk Kullanımı
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
En İyi Özel Etkinlik (Event Marketing) ve Canlı Reklam Kullanımı
Turkcell Daha Fazla Tweet Rabarba (Başarı)
Türk Hava Yolları Türkler Uçuyor Rabarba (Başarı)
BES 100 Lira Ver 125 Lira Al Leo Burnett-İstanbul (Birinci)
En İyi Yerel Medya Kullanımı
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma ‘Consumer Engagement’ Kullanımı
Marshall ‘Renklendir Hayatı’ Mediacom (Başarı)
Garanti İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba (Birinci)
En İyi Online Reklam Kullanımı
Turkcell Daha Fazla Hayat Rabarba (Birinci)
En İyi Sosyal Medya Kullanımı
Fritolay Reconnect Wanda Digital (Birinci)
En İyi Mobil Medya Kullanımı
Ruffles En Kestirme Wanda Digital (Başarı)
Vogue Türkiye 1. Yıl Kampanyası Rabarba (Birinci)
Gençlik (18 yaşına kadar)
Vodafone ‘Yazdım Roman Oldu-Can Tugay’ Youth Republic (Başarı)
Vodafone Freezone ile Özgürce Yaşa OMD (Birinci)
Genç Yetişkinler (18-34 yaş arası) 1
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Tüm Yetişkinler
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Erkekler
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Kadınlar
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Özel Hedef Kitleler (Emekliler, Öğretmenler, Üst Gelir Grubu vb. Niş Segmentler)
Vodafone Kırmızı Esnaf’larımızla Kol Kola OMD (Başarı)
Vodafone Turistik bir Medya Hikayesi OMD (Birinci)
Ticari İletişim (Business-to-Business)
Felis 2011 Ödülleri jüri üyeleri, bu kategoride ödüle layık eser bulamamıştır.
Kamu Yararı (kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları, bağış kampanyaları gibi)
DASK Zenithmedia (Başarı)
Greenpeace Seninki Kaç Santim V For Viral (Birinci)
FMCG
OMO Öyle bir Geçer Zaman ki Osman Projesi Mindshare (Birinci)
Gıda ve İçecek
Coca-Cola Ürün Yerleştirme Universal McCann (Başarı)
Bir Dizi Doritos’a Aşık! OMD (Birinci)
Otomotiv
Renault Meganeomani Roadshow directComm (Birinci)
Finans
BES 100 Lira Ver 125 Lira Al Leo Burnett-İstanbul (Başarı)
Garanti İnternet Bankacılığını Kullanmayan Son İnsan Rabarba (Birinci)
İletişim-Telekom
Tukcell Daha Fazla Hayat Lansman Mindshare (Başarı)
Vodafone Freezone ile Özgürce Yaşa OMD (Başarı)
Avea Beleştepe TBWA/İstanbul (Birinci)
Kaynak:
http://www.unilever.com.tr/medyamerkezi/haberler/Mediacatfeliseniyidergimedyakullanimi.aspx
http://www.mediacatonline.com/Home/HaberDetay/?haberid=52962
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder