Merhabalar,
Son zamanlarda Microsoft, İglo, Ebay derken şimdi de Paşabahçe logosunu güncelledi. Global bir üretici ve satıcı olarak dünya genelinde sayısız pazarda önde gelen oyuncular arasında yer alan Paşabahçe, bünyesinde bulunan alt markalarını ve bu markaların birbirleriyle olan ilişkilerini yeniden yapılandırırken, 77 yıllık logosunu da yeniledi.
Camı ve doğallığı yansıtan yeni amblem
Paşabahçe markasının günümüz koşullarına adapte edilmesi hedefiyle gerçekleştirilen yeni logo çalışmasıyla, marka kimliği bugünün görsel gereksinimlerine göre yeniden düzenlendi. Paşabahçe’nin yeni logosunda öne çıkan unsurlardan olan damlalardan biri, camın doğallığını ve doğaya zarar vermeden sonsuz kere dönüştürülebilmesini vurgulayan bir su damlasını, diğer damla ise camın şekillendirilmeden önceki akışkan halini stilize ediyor. Amblemin oval formu, Paşabahçe’nin bir önceki logosundan günümüze taşınan bir unsur olurken, ortada yer alan beyaz bölüm Paşabahçe’nin ‘P’sini simgeliyor.
Paşabahçe markasının günümüz koşullarına adapte edilmesi hedefiyle gerçekleştirilen yeni logo çalışmasıyla, marka kimliği bugünün görsel gereksinimlerine göre yeniden düzenlendi. Paşabahçe’nin yeni logosunda öne çıkan unsurlardan olan damlalardan biri, camın doğallığını ve doğaya zarar vermeden sonsuz kere dönüştürülebilmesini vurgulayan bir su damlasını, diğer damla ise camın şekillendirilmeden önceki akışkan halini stilize ediyor. Amblemin oval formu, Paşabahçe’nin bir önceki logosundan günümüze taşınan bir unsur olurken, ortada yer alan beyaz bölüm Paşabahçe’nin ‘P’sini simgeliyor.
Borcam da yenilendi
Türkiye’de ısıya dayanıklı kaplar için jenerik isim haline gelen; mutfaklarda sağlık ve lezzeti tek bir ürünle birleştirebilen yegâne marka olan Borcam da, Paşabahçe’nin marka yapılandırma projesi kapsamında logosunu yeniledi. Borcam, bundan sonra yenilikçiliği çağrıştıran, modernize edilmiş yeni logosuyla mutfaklardaki yerini alacak.
Türkiye’de ısıya dayanıklı kaplar için jenerik isim haline gelen; mutfaklarda sağlık ve lezzeti tek bir ürünle birleştirebilen yegâne marka olan Borcam da, Paşabahçe’nin marka yapılandırma projesi kapsamında logosunu yeniledi. Borcam, bundan sonra yenilikçiliği çağrıştıran, modernize edilmiş yeni logosuyla mutfaklardaki yerini alacak.
Pazar koşullarına uygun marka mimarisi
Marka mimarisini ve markalarının birbiriyle olan ilişkilerini yeniden konumlandıran Paşabahçe, ikram sektörüne özel olarak üretilen ve ambalajlanan ürünlerini ‘Paşabahçe Professional’ altında toplarken, porselen ürünlerinde kullanmakta olduğu ‘Paşabahçe Porcelain’ markasını korudu. Renkli ve desenli ürünler, daha önce olduğu gibi yine ‘Paşabahçe Workshop’ markası altında kalırken, Paşabahçe’nin özel cam kompozisyonu kullanılarak el imalatı ve/veya makina üretimi yöntemleriyle şekillendirilen kristal ürünler ‘Paşabahçe Superior’ markası altında yer aldı.
Marka mimarisini ve markalarının birbiriyle olan ilişkilerini yeniden konumlandıran Paşabahçe, ikram sektörüne özel olarak üretilen ve ambalajlanan ürünlerini ‘Paşabahçe Professional’ altında toplarken, porselen ürünlerinde kullanmakta olduğu ‘Paşabahçe Porcelain’ markasını korudu. Renkli ve desenli ürünler, daha önce olduğu gibi yine ‘Paşabahçe Workshop’ markası altında kalırken, Paşabahçe’nin özel cam kompozisyonu kullanılarak el imalatı ve/veya makina üretimi yöntemleriyle şekillendirilen kristal ürünler ‘Paşabahçe Superior’ markası altında yer aldı.
Tüm yeni logolar
Sevgiler,
Çağla Akkoyun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder